Surat Michael Rosenbaum (Lex Luthor) kepada Penggemar Smallville

Lihat Versi Bahasa Indonesia di Bawah

Dear Smallville Fans,

Well, it’s been seven wonderful years. Your support is what has made Smallville so successful, and I appreciate you all more than you know.

That being said, it is time for me to start the next chapter of my life and career. I hope that I gave you some enjoyment over the years, and that you found my portrayal of Lex Luthor to be satisfying. I am truly grateful, as Smallville fans are the best fans out there. I sincerely hope that you will continue to follow my career through my hair growth period and beyond. I’m very excited about what the future holds, but certainly, Smallville will always be a part of me. I will definitely miss the greatest crew in the world, and the wonderful cast that has been like a family to me.

Thank you Al and Miles for creating the show. Thank you writers, producers, directors and editors. Thanks Tollin, Robbins and Davola for being there for the pilot. Thank you Peter Roth for employing me for ten years. Lisa Lewis, I miss you already. John Glover, thanks for helping me feel more comfortable touching other actors, while acting. Bizarre, but helpful.

Mostly, I want to thank Greg Beeman for directing the "Oh Sherry" video, by Steve Perry, back in the 80’s.

Thanks crew. Thanks fans. Thanks Smallville.

I love you all,

Michael Rosenbaum


Kepada Para Penggemar Smallville,

Well, tujuh tahun ini adalah tujuh tahun yang indah. Dukungan andalah yang telah membuat Smallville begitu sukses, dan saya sangat menghargai anda semua lebih dari yang anda tahu.

Katakanlah, ini saatnya untuk saya memulai lembaran baru dalam hidup dan karier. Saya berharap bahwa saya telah memberikan kepada anda semacam kenikmatan selama bertahun-tahun, dan bahwa anda menemukan bahwa Lex Luthor yang saya perankan memuaskan. Saya sungguh-sungguh bersyukur, bahwa para penggemar Smallville adalah para penggemar terbaik di luar sana. Saya dengan sungguh-sungguh berharap bahwa anda akan tetap mengikuti karier saya saat rambut saya mulai perlahan tumbuh.

Saya sangat senang dengan apa yang masa depan tawarkan, tapi tentunya,Smallville tetap akan menjadi bagian dari diri saya. Saya akan merindukan kru terhebat di dunia, dan para pemain yang menakjubkan yang telah menjadi seperti keluarga bagi saya.

Terima kasih untuk Al dan Miles karena mereka menciptakan pertunjukkan ini. Terima kasih untuk para penulis, sutradara, dan para editor. Terimakasih kepada Tollin,Robbins dan Davola yang menjadi pengarah. Terimakasih Peter Roth yang memperkerjakan saya selama 10 tahun. Lisa Lewis, saya sudah merindukanmu sekarang,John Glover, terimakasih telah menolong saya merasa nyaman menyentuh aktor lain, sementara saya berakting. Aneh, tetapi sangat menolong.

Terlebih, Saya ingin berterimakasih kepada Greg Beeman untuk menyutradarai video "Oh Sherry", yang diciptakkan kembali ke tahun 1980.

Terimakasih untuk para kru. Terimakasih kepada para fans.Terimakasih Smallville.

Aku mencintai kalian semua,

Michael Rosenbaum

1 comments:

  1. Princess Carol said...:

    1st of all, i'd like to give you 2 thumbs up 4 u'r amazing performances as a bad and cruel Lex Luthor. To be honest, i really like to see you..,please don't go! Nothing compares you!

Post a Comment

Hi friends, have something in your minds: Comments, Critiques, Questions or Requests?. Just write them done. You know the rules : no spams, keep civilized, and polite.
Every comment that against the rules above will be deleted.

Follow us

Recommend Us On Google
Like Us On Facebook
Follow Me on Pinterest