Dua Karakter Baru di Smalville Season 8

Labels:

Sebuah pertanyaan penting : apakah Davis Bloome akan menjadi alter ego untuk Doomsday dan Tess kependekkan dari TessMacher ? Lihat dan saksikan..

Davis Bloome :26, Tampan dan menawan. Davis adalah bartender baru di sebuah lounge di Metropolis.Ace of Clubs, dimana dia memerankan ketampanannya yang "meluap" dengan kecerdasan untuk menonjolkan diri dan jiwa yang penuh kerendahan hati.

Bukannya mendapat kemudahan dalam mendapatkan teman, dia justru merasa bahwa dia hanya orang luar. Di bawah karismanya, dia dengan jeli mengembangkan kebohongan akan perasaan terisolasi dan perasaan tidak aman...Saat dia mulai tinggal dalam misteri yang menghantuinya akan siapa sebenarnya dirinya, kebenaran yang kelam mulai muncul ke permukaan, satu sebagai pembunuh berantai yang kejam, satu sebagai orang bertahan dari kerusakan besar- dia harus memilih untuk menghadapi sisi jahat yang ada di dalam dirinya.

Tess : 28, Si Cantik Pembawa Kematian. Tekun. Sexy. Penuh Dendam. Dan dengan kekuatan fisik. Sementara Lex pergi, dia mengontrol harta milik Lex dengan dan menguasainya dengan sebuah serangan. Dia mempunyai kepandaian dan merasa percaya diri di sepanjang hidupnya, walaupun masih kurang jelas apakah dia mendapatkan semacam pelatihan dari Lex. Tapi sebanyak pertolongan Lex untuk membangun kekuatannya, Lex juga adalah kelemahan terbesarnya. Dia bekerja dalam sikap memuja yang tidak pernah mati terhadap Lex, mengaku bahwa Lex menyelamatkan hidupnya beberapa tahun yang lalu. Dia memperjuangkan keinginan Lex dengan paksaan,kekuasaan, rayuan dan apapun untuk mendapatkan apa yang dia inginkan, dan tidak seorangpun bisa menentang jalannya yang penuh kebohongan. Walaupun itu Clark Kent. Dia tidak ingat apapun sebelum hari dimana dia bertemu dengan Lex. Sekali dia sadar bahwa masa lalunya terkubur di permukaan, dia dengan putus asa berusaha menggalinya..


Details On Smallville’s Two New Season 8 Characters! Casting breakdowns have gone out for the two new characters of Smallville Season 8.

Here’s what they are looking for. Could "Davis Bloome" be an alter ego for "Doomsday" and "Tess" be short for "Tessmacher?" Watch and see...

DAVIS BLOOME: 26, Charming and handsome. Davis is the new bartender at the hip Metropolis lounge. Ace of Clubs, where he plays down his smoldering good looks with a self-effacing wit and down-to-earth soulfulness. Despite the ease with which Davis relates to his new friends, he carries with him the long-felt feelings of a perpetual outsider. Beneath Davis’ charismatic, easy going demeanor lies a brooding sense of isolation and insecurity.. When he begins to delve into the haunting mysteries of his true origins, a darker truth begins to emerge, one of blood and serial murders, one of survival and utter destruction--one in which he is forced to confront the true evil inside of him...SERIES REGULAR.

TESS: 28, Drop Dead Gorgeous. Determined. Sexy. Vengeful. And with amped physical strength. While Lex is away, she is in control of his estate and rules it with aggression. She’s had intellect and the confidence all her life, though it’s obvious she’s had some training from Lex, as well. But as much as Lex has helped fortify her power, he is also her biggest weakness. She harbors an undying devotion to Lex, claiming he saved her life a few years ago. She carries out his wishes with coercion, force, seduction and anything to get what she wants, and no one can resist her beguiling ways. Even Clark Kent. She doesn’t remember anything before the day she met Lex. Once she realizes her previous life is buried below the surface, she’s desperate to dig it up...SERIES REGULAR.

0 comments:

Post a Comment

Hi friends, have something in your minds: Comments, Critiques, Questions or Requests?. Just write them done. You know the rules : no spams, keep civilized, and polite.
Every comment that against the rules above will be deleted.

Follow us

Recommend Us On Google
Like Us On Facebook
Follow Me on Pinterest